O konferencji zobacz program tylko u nas prelegenci wyjątkowa premiera kontakt zgłoś się

Największa Ogólnopolska Konferencja

Menedżerów i Właścicieli Hoteli

20 listopada 2013
Hotel Sound Garden
Warszawa

Prelegenci

Alex Kloszewski, Colliers International Poland / moderator

Dyrektor Działu Inwestycji Hotelowo-Rekreacyjnych oraz partner w firmie Colliers International Poland. Były dyrektor naczelny InterContinental Warszawa i dyrektor regionalny na Polskę i Czechy spółki hotelarskiej IHG. Odpowiada za rozwój usług doradczych w sektorze hotelarskim w Polsce, jak również na terenie Europy Centralnej i Wschodniej. Związany z hotelarstwem od 1973 r.

Ziemowit Majewski, City Park Hotel / Rentowny biznes restauracyjny

Ponad 19 lat doświadczenia w biznesie hotelowym oraz restauracyjnym na polskim rynku. Po ukończeniu studiów zdecydował, że branża HORECA jest jego pasją i planem na życie zawodowe. Przeszedł wszystkie szczeble kariery w branży hotelowej, zarządzając firmami, które zawsze były liderami na rynku, co przełożyło się na wyjątkowe doświadczenie zawodowe. Za kluczowy element sukcesu uważa ludzi, z którymi miał szansę pracować.

Anna Malec-Wąs, PDG Architects / Udane metamorfozy obiektów hotelowych

Wybitny architekt o międzynarodowym doświadczeniu. Doświadczenie zawodowe zdobyła w zagranicznych biurach architektonicznych takich jak: Bolles+Wilson, Niemcy, EEA Erick van Egeraat Associated Architects, Holandia, Węgry. Prowadziła i współuczestniczyła w projektach architektonicznych, urbanistycznych, wnętrz, SPA & Wellness czy krajobrazu. Przez okres siedmiu lat realizowała projekty różnej skali oraz funkcji, poczynając od rezydencji poprzez kompleksy obiektów wielorodzinnych, obiektów użyteczności publicznej: hotele, biblioteki, urzędy miasta, stadion olimpijski, a kończąc na kompleksie urbanistycznym miasta na nowo projektowanej wyspie. W firmie PDG Architects realizuje indywidualne, dopasowane do potrzeb Klienta rozwiązania, wykorzystując bogate doświadczenie oraz wdrażając intrygujące materiały i konstrukcje.

Marek Markowski, Berndorf Baderbau / Baseny kąpielowe w obiektach hotelowych - nowoczesny design, indywidualizm, wysoka jakość

Zarządza regionem sprzedaży w firmie Berndorf Baderbau. W branży basenowej od 2008 roku. Prowadzi projekty od pomysłu do realizacji, doradza i współpracuje z inwestorami, architektami, generalnymi wykonawcami.
Uczestniczy i regularne wykłada podczas targów i konferencji dedykowanych branży basenowej, przeprowadza szkolenia oraz prezentacje.
Odpowiedzialny za zrealizowanie 9 dużych inwestycji basenowych oraz kilkunastu basenów prywatnych i hotelowych, obecnie pracuje nad 26 projektami

Krzysztof Stęplowski, marketinghotelu.pl / Aktywne metody podnoszenia frekwencji gości indywidualnych i sprzedaży usług konferencyjnych

Specjalizuje się w marketingu internetowym w hotelarstwie. Z branżą internetową związany od roku 2005. Prowadzi szkolenia i warsztaty, doradza hotelom przy tworzeniu i optymalizacji strategii marketingowych. Pomaga w realizacji i ocenie działań. W latach 2009 - 2012 związany był ze spółką Qubus Hotel Management, gdzie współtworzył i realizował strategię marketingową sieci 14 obiektów biznesowych w kraju. Od roku 2012 pomaga budować strategię obecności w sieci obiektów hotelowych i spa (na koncie kilkadziesiąt zrealizowanych projektów). Współpracuje z Akademią Hotelarza, publikuje w największych magazynach branżowych, takich jak Hotelarz, Świat Hoteli, Rynek Turystyczny, SPA Inspirations. Regularne wykłada podczas targów i konferencji dedykowanych branży hotelarskiej i SPA. Prowadzi popularny serwis ekspercki www.marketinghotelu.pl. Więcej informacji: www.steplowski.pl

Jacek Piasta, Instytut Hotelarstwa, dyrektor generalny JM Hotel**** / Biznes konferencyjny - fundament dla rentowności hotelu

Od 1994 roku pracuje i działa w hotelarstwie – to jego pasja i profesja, która miała być studencką przygodą, a stało się związkiem na całe życie.
Doświadczenie zdobywał w dużych, międzynarodowych sieciach hotelowych oraz wielu dobrych, dużych i całkiem małych, niesieciowych hotelach w Polsce i w Europie. Dzisiaj, na co dzień dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem w całej Polsce, z małymi i dużymi, praktykami i debiutantami. Praca daje mu wiele satysfakcji i przyjemności.
Bywa wykładowcą akademickim, a także wykładowcą na konferencjach, seminariach oraz warsztatach. Jest autorem wielu artykułów w prasie branżowej i wypowiedzi w prasie ogólnopolskiej.

Guy Simmons, DoubleTree by Hilton / Biznes konferencyjny - fundament dla rentowności hotelu

Jest związany z hotelarstwem od roku 1974. Podczas swojej dotychczasowej kariery zawodowej pracował między innymi na wschodnim i zachodnim wybrzeżu Stanów Zjednoczonych na Karaibach, czy Bahamach. Pracował dla takich marek jak Double Tree, Wyndham Hotels and Resorts, a także Radisson Hotels and Resorts.
Swoją karierę w europejskim sektorze hotelowym rozpoczął w 1992 przyjazdem do Szczecina, gdzie dołączył do grupy profesjonalistów otwierających hotel Radisson w tym mieście. Następnie Guy wraz z Radisson Hotels przeniósł się dalej na wschód – do Moskwy.
Karierę w Europie kontynuował podczas otwarcia 3 hoteli Holiday Inn w Polsce, w tym 5- gwiazdkowego Holiday Inn w Krakowie, a następnie dołączył do InterContinental Hotels, otwierając 5-gwiazdkowy InterContinental w Warszawie.
Od roku 2005 Guy, jako Director of Operation na Europę Północną i Wschodnią podróżował po Rosji i Ukrainie wyszukując nowych inwestycji dla Domina Hotels.
W roku 2008 dołączył do firmy Colliers International Poland, gdzie piastował stanowisko Associate Director działu hotelowego.
Od 2012 roku Guy, jako Dyrektor Generalny hotelu DoubleTree by Hilton w Warszawie przygotowuje do otwarcia, jednej z największych inwestycji hotelowych w Polsce.

Marcin Szymfel, IHG / Biznes konferencyjny - fundament dla rentowności hotelu

Swoją karierę zawodową w branży hotelarskiej zaczął już w latach 90-tych, gdzie pracował w dziale operacyjnym przez ponad 1,5 roku. W latach 1998-2006 piastował stanowisko dyrektora Revenue Management, a także odpowiedzialny był za sprzedaż MICE w Hotelu Meridien Bristol, przez kolejne sześć lat – w Hotelu Intercontinental Warszawa. W 2012 roku objął w tym hotelu stanowisko Director of Sales and Marketing.
Jest absolwentem Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, Georgia State University – EMBA, aktualnie dr nauk ekonomicznych Szkoły Głównej Handlowej.
Jego zainteresowania zawodowe łączą się z: zarządzaniem wartością, fuzjami i akwizycjami - doradztwem inwestycyjnym, marketingiem wartości, sprzedażą, makroekonomią.

Karol Andruszkiewicz, EPSON / Projektory jako wsparcie nowoczesnej sali konferencyjnej

Szef sprzedaży rozwiązań biznesowych w polskim oddziale Epson Europe BV.
Od początku swojej kariery zawodowej pozostaje wierny szeroko pojętej branży urządzeń i akcesoriów Audio Wideo.
W firmie VIZ-ART zajmował się sprzedażą ekranów projekcyjnych, następnie, z sukcesem współtworzył markę Kauber na polskim rynku. We wrocławskiej firmie dystrybucyjnej Vidis specjalizował się m.in. w obsłudze linii produktowych - projektorów Casio, Sanyo i Vivitek. Kolejne lata spędził współtworząc spółkę Nordweco.

Natalia Białobrzewska, Training Team / Zarządzanie i motywowanie pracowników hotelu

Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego i Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu. Posiada doświadczenie w pracy jako hotelarz, trener biznesu, trener osobisty oraz menedżer. Pracowała dla sieci Accor i Orbis w Polsce, jak i za granicą. Jest hotelarzem z pasją, dlatego jakość usług i zadowolenie gości są najważniejsze w jej pracy. Autorytetami w sprawach obsługi gości są dla niej Walt Disney i Chris Duffy. Obecnie współpracuje z The Training Associates w Massachussets w USA w zakresie webinarów dla branży hotelarskiej

Regina Berdy, Złoty Standard / Wpływ jakości obsługi klienta w hotelu na wizerunek i przychody hotelu

Specjalizuje się w zarządzaniu projektami, w szczególności inwestycyjnymi i doradczymi. Pomysłodawczyni i realizatorka ogólnopolskiego programu na rzecz podnoszenia jakości usług w branży hotelarskiej Złoty Standard w Obsłudze Gości - Hotele i Obiekty Hotelarskie. Z hotelarstwem związana od 2009 roku. Audytorka i ekspertka w zakresie standardów obsługi klienta hotelowego. Na co dzień współpracuje w właścicielami i menedżerami 176 hoteli wyróżnionych Godłem Złoty Standard w ramach programu obejmującego: audyty działalności hotelu, szkolenia, doradztwo, promocję i marketing oraz współpracę sieciową. Współautorka publikacji „Zarządzanie nowoczesnym obiektem hotelarskim”. Od wielu lat doradza również przedsiębiorcom z sektora MSP w dziedzinie analizy finansowej, oceny kondycji finansowej i pozyskiwania środków finansowych na inwestycje, w tym na rozwój działalności hotelowej.
www.zlotystandard.info

Piotr Tabor, Dyrektor Zarządzający Grupy Hotelowo – Turystycznej SANTUR / Bezpieczeństwo w hotelu

Od wielu lat związany z branżą hotelarską, od 10 lat zajmujący stanowiska menedżerskie w hotelach i sieciach hotelowych. Zarządzał grupą dziesięciu hoteli zlokalizowanych na terenie Polski w ramach sieci Hotele 21 (www.hotele21.pl):
Absolwent Wydziału Prawa na Uniwersytecie Rzeszowskim, ukończył studia podyplomowe w Krakowskiej Szkole Wyższej im. A.F. Modrzewskiego w Krakowie – Nowoczesne Technologie i Strategie w biznesie turystycznym i hotelarskim, a także Akademię Hotelarza w French Institute of Management w Warszawie. W 2012 r. został absolwentem prestiżowych studiów MBA. Obecnie Dyrektor Zarządzający Grupy Hotelowo – Turystycznej SANTUR – kierujący Centrum Konferencyjno – Bankietowym Dwór Dwikozy *** i realizujący kolejne inwestycje hotelowe (dwa hotele o standardzie ****).

Krzysztof Woliński , Hyatt / REVENUE MANAGEMENT W PRAKTYCE

W roku 1992 rozpoczął karierę w finansach koncernu z branży FMCG, gdzie wspinał się po szczeblach kariery aż do stanowiska Dyrektora Finansowego.
Od 2002 związany z przemysłem hotelarskim, od początku z siecią Hyatt.
Pierwsze 3 lata spędził jako Internal Auditor odwiedzając hotele sieci, miedzy innymi w tak egzotycznych krajach jak Argentyna, Azerbejdżan, Kazachstan czy Kirgistan.
Przez okres dwóch lat przebywał w centrali w Szwajcarii nadzorując wyniki hoteli, których właścicielem (a nie tylko zarządcą) jest Hyatt.
Prze okres kolejnych 5 lat piastował stanowisko dyrektora finansowego w Hyatt Regency Warsaw.
Aktualnie jest Zastępcą Dyrektora Generalnego i Dyrektor ds. Pokoi.

Partnerzy: