O konferencji zobacz program tylko u nas prelegenci wyjątkowa premiera kontakt zgłoś się

Największa Ogólnopolska Konferencja

Menedżerów i Właścicieli Hoteli

20 listopada 2013
Hotel Sound Garden
Warszawa

harmonogram konferencji

9:30 - 10:00   Rejestracja uczestników
10:00 - 10:10 Maciej Podgórski
BiznesHotel,

Alex Kloszewski
Colliers International

Uroczyste powitanie Gości, rozpoczęcie Konferencji.
10:10 - 10:50 Ziemowit Majewski
City Park Hotel
Rentowny biznes restauracyjny
10:50 - 11:30 Anna Malec - Wąs
PDG Architects
Udane metamorfozy obiektów hotelowych
11.30 - 12.00 Marek Markowski
Berndorf Baderbau
Baseny kąpielowe w obiektach hotelowych - nowoczesny design, indywidualizm, wysoka jakość
12.00 - 12.20   Przerwa kawowa
12.20 - 13.00 Krzysztof Stęplowski
marketinghotelu.pl
Aktywne metody podnoszenia frekwencji gości indywidualnych i sprzedaży usług konferencyjnych
13.00 - 13.40 Jacek Piasta
Instytut Hotelarstwa, dyrektor generalny JM Hotel****

Marcin Szymfel
IHG Guy Simmons / Colliers International

Biznes konferencyjny - fundament dla rentowności hotelu
13:40 - 14.00 Karol Andruszkiewicz
EPSON
Projektory jako wsparcie nowoczesnej sali konferencyjnej
14:00 - 14:40   Lunch
14:40 -15:20 Natalia Białobrzewska
Training Team
Zarządzanie i motywowanie pracowników hotelu
15:20 - 15:50 Piotr Tabor
Santur
Bezpieczeństwo w hotelu
15:50 - 16:10   Przerwa kawowa
16.10 - 16.50 Regina Berdy
Złoty Standard
Wpływ jakości obsługi klienta w hotelu na wizerunek i przychody hotelu Rozdanie Godła Złotego Standardu Konkurs
16.50 - 17.20 Krzysztof Woliński
Hyatt

Piotr Tabor
Santur

Revenue Management w praktyce
17.20 - 17.50   Specjalny panel dyskusyjny - wymiana doświadczeń
17:50 - 18:00   Zamknięcie Konferencji, rozdanie certyfikatów.


program konferencji

Aktywne metody podnoszenia frekwencji gości indywidualnych i sprzedaży usług konferencyjnych.

  1. Sprawdzone w branży sposoby aktywnego podnoszenia frekwencji klientów indywidualnych – przykłady działań i narzędzia promocji, które działają
  2. Kompleksowy plan promocji usług hotelowych do klienta biznesowego - wykorzystanie i ocena skuteczności poszczególnych narzędzi: e-mail, reklama w prasie ogólnopolskiej i branżowej, narzędzia reklamowe w Internecie, profil na facebooku.
  3. Jak sprzedawać usługi specjalne i pakietowe: konferencje, wesela, pobyty weekendowe?
  4. Rozkładamy na czynniki pierwsze narzędzia i metody promocji w Internecie, które przynoszą faktyczną sprzedaż: Facebook, Google+, promocja mailowa, obecność w serwisach bookingowych. Jak ich używać, aby przyniosły oczekiwany zwrot?
  5. Klient poza sezonem - kreatywne i sprawdzone pomysły na atrakcje, które przyciągają klientów wraz z wzorcowym planem promocji i przykładami materiałów promocyjnych.
  6. Jak zarabiać na kliencie, który już Cię odwiedził i włączyć personel w dosprzedaż usług?

Zarządzanie i motywowanie pracowników hotelu

  1. Outsourcing pracowniczy – kiedy się sprawdza?
  2. Jak zarządzać pracownikami - młodymi ludźmi, na których de facto bazuje branża hotelowa, aby wypracować w nich poczucie lojalności i odpowiedzialności za stan miejsca pracy?
  3. Jak wypracować świadomość pro-sprzedażową wśród pracowników, aby zdawali sobie sprawę, że ich praca przekłada się na lojalność klienta?
  4. Jak ułożyć pracownikom system motywacyjny i wynagradzania, aby płacić za dobrze wykonaną, a nie byle jaką pracę?
  5. Kradzieże i nadużycia personelu: Jakie zapisy warto zawrzeć w umowie z pracownikiem, aby skutecznie pociągnąć go do odpowiedzialności za nadużycia?

Revenue Management w praktyce

  1. Jakie dane musisz zebrać, aby móc zabrać się za wdrożenie revenue management?
  2. W jaki sposób policzyć najniższą cenę i minimalne obłożenie, poniżej których nie możesz zejść, aby wyjść na swoje?
  3. Jakie są sprawdzone metody różnicowania ceny, aby w długim okresie zapewnić maksymalny przychód?
  4. W jakich obiektach warto zatrudnić revenue managera, a kiedy opłaca się panować nad tym samemu?
  5. Optymalizacja kosztów: porównanie wskaźników kosztowych z różnych hoteli (zużycia detergentów, zużycia bielizny, etc.) – jak osiągnięto najniższe wskaźniki bez wpływu na jakość odczuwalną dla klienta

Biznes konferencyjny - fundament dla rentowności hotelu

  1. Kryteria decydujące o wyborze obiektu pod organizację Kongresów, Sympozjów i Konferencji.
  2. Jak zarządzać biznesem konferencyjnym, aby w sposób ciągły zapewniał obiektom przypływ gotówki? Kilka case studies of success.
  3. Jakie decyzje inwestycyjne należy podjąć, aby stworzyć uniwersalne miejsce pod różne typy imprez - od klasycznych po artystyczne.

Rentowny biznes restauracyjny

  1. Restauracja jako osobny biznes - jak ją promować, aby była rentowna?
  2. Pomysły na redukcję kosztów utrzymania restauracji bez wpływu na jakość - oszczędne utrzymanie czystości, zakupy na potrzeby gastronomii, patenty na redukcję kosztów zatrudnieni
  3. Jak zarządzać personelem restauracji, aby stanowił wartościowy zasób grający kluczową rolę w budowaniu lojalności klienta?

Bezpieczeństwo w hotelu

  1. Jak zapobiegać kradzieżom i uszkodzeniom mienia hotelowego przez: pracowników, personel i osoby nieuprawnione?
  2. Czy warto inwestować w systemy monitoringu w hotelu? Które rozwiązania są najskuteczniejsze
  3. Jak zapobiec nadużyciom ze strony gości? 5 sprytnych pomysłów na to, aby klient nie czuł się bezkarny.
  4. Jak zapewnić bezpieczeństwo gościa w hotelu: zamki automatyczne, karty do drzwi - które rozwiązania się sprawdzają?

Udane metamorfozy obiektów hotelowych - inspiracja od najlepszych.

  1. Udane metamorfozy obiektów - 3 studia przypadków. Jaka wizja przyświecała zmianie wyglądu i wyposażenia pokoi oraz w jaki sposób osiągnięto rentowność na inwestycji.
  2. Co hotel musi zaoferować klientom: biznesowym, rodzinom oraz singlom, aby wyjść na swoje w obecnych realiach rynkowych.
  3. Jaki wygląd i wyposażenie hotelu decydowały o jego atrakcyjności w oczach klientów w 2013 roku? Wyniki badań marketingowych - raport za 2012 rok.

Specjalny panel dyskusyjny - wymiana doświadczeń dyrektorów, właścicieli i menedżerów hoteli.

Nowość! Po raz pierwszy wszyscy wybitni prelegenci - fachowcy w biznesie hotelowym - będą przez całą godzinę do Państwa dyspozycji. Odpowiedzą na Państwa wszystkie pytania, rozwieją wątpliwości, będą dyskutować na tematy, które Państwa najbardziej interesują. Dodatkowo przez cały czas trwania Konferencji prelegenci będą dostępni dla Państwa na indywidualnych konsultacjach, dzięki czemu żadne z Państwa problemów i pytań nie pozostanie bez odpowiedzi.

Partnerzy: