O konferencji zobacz program tylko u nas prelegenci wyjątkowa premiera kontakt zgłoś się

Największa Ogólnopolska Konferencja

Menedżerów i Właścicieli Hoteli

20 listopada 2013
Hotel Sound Garden
Warszawa

wyjątkowa premiera

Mamy przyjemność zapowiedzieć pierwsze na rynku w 100% narzędziowe czasopismo dla menedżerów hoteli BiznesHotel - nowy wymiar biznesu hotelowego i hotelu biznesowego w Polsce.

Oficjalna premiera czasopisma odbędzie się 20 listopada 2013 r. podczas Największej Ogólnopolskiej Konferencji Menedżerów i Właścicieli Hoteli.

Nasza unikalność to:

  1. 100% narzędziowości i merytoryki dla naszych Czytelników – na łamach czasopisma rozwiązujemy wyłącznie Państwa rzeczywiste problemy. W formie studiów przypadków bierzemy pod lupę problemy, jakie w codziennej pracy napotykają menedżerowie hoteli i pokazujemy, jak te problemy zostały rozwiązane w innych obiektach. Koniec z artykułami sponsorowanymi o treści nieprzydatnej dla menedżera hotelu!
  2. Inspiracje z innych hoteli
    Nie "wróżymy z fusów", tylko krok po kroku analizujemy najciekawsze obiekty hotelowe w Polsce. Sprawdzamy, jakie decyzje menedżerów i właścicieli przełożyły się na sukces finansowy. Mówimy również, jakich błędów należy się wystrzegać. Koniec z szukaniem inspiracji oraz hotelowych trendów w internecie i prasie zagranicznej.
  3. Oparcie na wieloletnim doświadczeniu niemieckiego czasopisma Hotelbau,
    które skupia branżę hotelową w Niemczech, prezentując międzynarodowe trendy i doświadczenie hotelarzy z całego świata. W każdym wydaniu "BiznesHotel" najciekawsze artykuły z "Hotelbau" – opatrzone komentarzami praktyków i ekspertów z Polski.
  4. Praktyczne podejście
    Starannie wybieramy tych autorów, którzy odpowiadają za biznes hotelowy w konkretnych obiektach. W przeciwieństwie do przypadkowej i wyrywkowej informacji znalezionej w sieci prezentujemy tylko sprawdzoną wiedzę w przejrzystej formie.
  5. Wiemy, jakich treści oczekują Czytelnicy
    Mamy 16 lat doświadczenia na rynku wydawniczym, wydajemy 9 tytułów dla różnych branż. Każdy z naszych tytułów posiada niespotykaną na polskim rynku liczbę prenumeratorów.

Opinie Czytelników pierwszego, pilotażowego wydania czasopisma HotelBiznes:

Tomasz Zatorski, właściciel hotelu, Kołobrzeg
"Niespotykane gdzie indziej analizy w co warto inwestować w zależności od cech i położenia hotelu. Ciekawie podane wnioski dla hotelarzy, kiedy opłaca się być tylko biznesowym ekonomicznym hotelem bez dodatkowych atrakcji, a gdzie można poważnie myśleć o rozbudowie usług typu spa."

Maciej Miłost, menedżer obiektu wypoczynkowego, Augustów
"To powiew świeżości na hotelowym rynku wydawniczym, zupełnie inne podejście do prezentowanych zagadnień. Brak artykułów opisowych, a więcej porównań, analiz, z których można stworzyć dobry biznes plan dla hotelu."

Monika Malawczuk, dyrektor hotelu, Częstochowa
"Przykłady, przykłady i jeszcze raz przykłady –jak inne hotele radzą sobie z klientami migającymi się od obowiązku meldunkowego, jak za małe pieniądze zorganizować zimową palarnię, jak ekonomicznie zaaranżować salę konferencyjną, jak radzić sobie z kłopotliwymi klientami, którzy są utrapieniem każdego hotelarza, a mały który się do tego przyznaje... Mnie osobiście przypadł do gustu podejrzany w innym hotelu pomysł wieszania menu restauracji. hotelowej obok lustra łazienkowego. Takie inspiracje można było do tej pory czerpać wyłącznie z własnych wyjazdów."

Maciej Błażejczuk, kierownik hotelu, Zielona Góra
"W żadnym innym czasopiśmie nie spotkałem tylu praktycznych wskazówek, jak na własną rękę promować się w internecie. Do tej pory myślałem, że w internecie trzeba po prostu być, mieć przyzwoitą stronę internetową, a reszta nie zależy od nas. Widzę, że nic bardziej błędnego. W numerze pilotażowym znalazłem kilka działań, które mogę podjąć sam, opisane na zasadzie "krok po kroku."


Biznes Hotel

Partnerzy: