O konferencji zobacz program tylko u nas prelegenci wyjątkowa premiera kontakt zgłoś się

Największa Ogólnopolska Konferencja

Menedżerów i Właścicieli Hoteli

20 listopada 2013
Hotel Sound Garden
Warszawa

Zgłoś się

Zarezerwuj miejsce dla:

DANE ZAMAWIAJĄCEGO


Kod: -   
Przedział zatrudnienia:



CENA UCZESTNICTWA:

Cena uczestnictwa dla właścicieli, dyrektorów i menedżerów hoteli - 799 zł + VAT

Cena uczestnictwa dla przedstawicieli firm będących dostawcami produktów lub usług dla branży hotelowej - 1299 zł + VAT

Podana cena uczestnictwa dotyczy jednej osoby i obejmuje materiały szkoleniowe, napoje oraz lunch. Uczestnicy otrzymają certyfikaty potwierdzające

Zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych przez Forum Press Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13 w celach marketingowych. Forum Press Sp. z o.o. zapewnia klientom prawo do wglądu i zmiany swoich danych osobowych. Zgadzam się na przesyłanie informacji handlowej przez Forum Press Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13, za pomocą środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

Wysłane zgłoszenie jest jednoznaczne z akceptacją regulaminu sprzedaży FORUM Press Sp. z o.o.


WARUNKI UCZESTNICTWA:

Warunkiem uczestnictwa w Konferencji jest wniesienie opłaty uczestnika w wysokości:

  1. Cena Uczestnictwa:
    • Cena uczestnictwa dla właścicieli, dyrektorów i menedżerów hoteli - 799 zł + VAT.
    • Cena uczestnictwa dla przedstawicieli firm będących dostawcami produktów lub usług dla branży hotelowej - 1299 zł + VAT.
    1. Opłata obejmuje
      • uczestnictwo w Konferencji we wszystkich prelekcjach i warsztatach,
      • przerwy kawowe, napoje, obiad,
      • pełne materiały szkoleniowe,
      • certyfikat potwierdzający udział w Konferencji.
    2. W przypadku zgłoszenia z jednej firmy:
      • 3-4 osób - organizator udzieli 10% rabatu,
      • 5 osób - organizator udzieli 15% rabatu,
      • powyżej 5 osób - możliwa jest negocjacja ceny uczestnictwa.
    3. Wpłat należy dokonać na konto wskazane na fakturze pro-forma.
    4. Osoby, które nie wezmą udziału w Konferencji, zostaną obciążone pełnymi kosztami uczestnictwa na podstawie wystawionej im faktury.
    5. Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału w Konferencji.
    6. Zamiast zgłoszonej osoby w Konferencji może wziąć udział inny pracownik firmy (należy o tym fakcie poinformować organizatora Konferencji).
    7. W przypadku pisemnej rezygnacji z udziału do dnia 20.10.2013 uczestnik nie ponosi żadnych kosztów, natomiast w przypadku rezygnacji między 21.10.2013 a 12.11.2013 uczestnik zostanie obciążony tylko kosztami administracyjnymi w wysokości 300 zł + VAT/osobę.
    8. Osoby, które nie odwołają pisemnie swojego udziału do dnia 5.11.2013 i nie wezmą udziału w Konferencji, zostaną obciążone pełnymi kosztami uczestnictwa na podstawie wystawionej im faktury.
    9. W przypadku wyczerpania miejsc lub odwołania Konferencji, kwota wpłacona na konto Organizatora zostanie zwrócona w ciągu 7 dni od planowanej daty Konferencji.

Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie Konferencji.




Partnerzy: